pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Jag vill veta om man kan heta upp kortet i underground base lr om man måste kuta tebax till det där lava stället.. Och när jag ändå håller på.. Är metal gear rex svår?
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Du ska hetta upp kortet på lava stället..... Det beror på vilken svårighetsgrad du kör på..... Om du kör på normal så är det rätt enkel....
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) Gjorde dt... men hade lite för bråttom och drog för tidigt.. så jag e tvungen att gå tebax... Kör på easy typ.. ;P... Men ska ju arbeta mig upp i graderna efter jag klarat spelet första gången... Redigerat 6 Juni 2004 av Ness~
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Om du kör på easy så är det skitlätt att klara metal gear............
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Om du kör på easy så är det skitlätt att klara metal gear............
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Hähä :P... ok.. Tack för svaret.. Då förmodar jag att Liquid är lättare än lättast.. ;P Aja ska köra på Normal nästa gång.. sen hard, sen extreme ;P.. Hur plockar man upp dog tags?
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Plocka upp dog tags: Först så smyger du dig bakom en vakt och sen så tar du fram pistolen och då säger snake automatiskt: Freeze!..... Och då håller vakten upp sina händer och då går du framför honom och siktar på huvudet..... Och då börjar han skaka och då tappar han sin dog tag ner på marken och då är det bara att plocka upp den!.... Dem här bossarna har dog tags: Pshycko Mantis, Sniper Wolf, vulcan raven och liquid snake........ För att få tag på liquid snakes dog tag så måste du när du slåss mot han så måste du slå ner honom från kanten så att han tappar den..... Resten är det bara attt gå fram till och ta upp dem och sen så släppa dem direkt sen efter.....
Rekommendera inlägg