Gäst 0012 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 om du inte har dvd ska du ta ps2 men man kan ha dvd i gamecube nintendo dvd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 finns de dvd i gamecube.. skulle inte tro de he... he... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Ja fast den konsolen lanceras bara i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jaha den jo de e ju synd att den bara gör de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kingofthefire Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jaja men ta er i röven nu jag har ett nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 mammor brukar vilja att deras barn ska få ett gc istället för xbox men min mamma bryr sig inte så min brorsa köpte ett xbox och därför säger jag att du ska köpa xbox. Anledningen till att mammor vill att barnen ska få ett gc är att de har roliga mario-spel som är lustiga figurer. Förresten, man kan väl inte alls ha en DVD på gc, den har ju så småa cd:r... :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jamen dom gjör typ speciella gc dvd:er men samma storlek på skivorna som på spelen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 nä de gör dom inte dom har en större spelare till gc och där kan man få in större skivor måste de ju va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag köpte Gamecube bara för att jag såg SSBM till det. Men nu så ser jag fram emot andra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 nee gc dvd skivorna är lika stora som spelen karata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Köp gc för den leker x-box :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 nee gc dvd skivorna är lika stora som spelen karata jaha.. :oops: då hade ja visst fel men ja hade för mej att ja läst de nånstans konstit :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg