Gäst PhantomGanon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag behöver hjälp med en sak på zelda kan nån visa en bild på alla items man kan få jag saknar ett item vet ej vad det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 är det magi skölden? eller masken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PhantomGanon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Masken? vad för mask? hur få jag den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ja, vilken mask menar du?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PhantomGanon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 säg villken mask du menar för jag vill ha alla items Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag tror inte att det finns någon mask..... Jag har iaf inte fått en.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PhantomGanon Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ok men har du fåt alla items jag saknas 1 item i wepons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Det finns typ Heroes mask, som gör att man kan fiendens hp... Tror man ska ge typ 40 lr 50 joy pendats sammanlagt till mrs.marie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PhantomGanon Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 40st joy pendants masken hetter heroes charm och gör så att man kan se fiendens liv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Coolt!.... Det visste jag inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg