Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja, men som det flesta affärer måste man fylla på med varor annars går man i konkurs! det e bättre att du går in där ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Silver Star @ 08/06-2004 09:22:29) ja, men som det flesta affärer måste man fylla på med varor annars går man i konkurs! det e bättre att du går in där ofta! sen kommer alla köpa där ifrån när det är slut så tjatar alla igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Xade: Så du tycker fyndhörnan ska försvinna?? nej, nej men den borde fyllas på enligt mig, en gång till iaf, jag han aldrig köpa nåt i den första så jag missa allt... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (orson @ 07/06-2004 15:09:13) nehe, och varför inte? det tycker jag! Det heter ju fyndhörnan det betyder att det ska vara svårt att få tag på Jo, så tycker jag också att det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Borde det kanske inte finnas lite mer saker att kunna köpa i fyndhörnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.