Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) (Shaq @ 07/06-2004 08:56:32) fuskarna.NU ska det vara! oj sorry... var du medlem där också draghon? ja hon var medlem jag var också där medlem det var tider det :) den mesta som jag kom ihåg var kakarott shadow 0013 zyper Redigerat 7 Juni 2004 av Donald-Duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 fuskarna.nu var mycket bättre, framför allt designen... Trähatt bytte sen namn till Rambo sen stack han och kom inte tillbaks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Det jag minns som mest var att jag typ hade 8 PM varje dag som handlade om Avatars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag och 0014, joy, b och en som hette Robel tecle nåt hade väldigt kul där :) det var det bästa av allt.. typ 95 % av mina inlägg var typ i N64 jag skrev bara där då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 fuskarna.nu var mycket bättre, framför allt designen... Trähatt bytte sen namn till Rambo sen stack han och kom inte tillbaks... Hette han inte Ranger? Eller var det innan Trähatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag och 0014, joy, b och en som hette Robel tecle nåt hade väldigt kul där :) det var det bästa av allt.. typ 95 % av mina inlägg var typ i N64 jag skrev bara där då... I slutet var jag med också. Iaf med Joy och 0014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Windhoek @ 07/06-2004 21:55:36) fuskarna.nu var mycket bättre, framför allt designen... Trähatt bytte sen namn till Rambo sen stack han och kom inte tillbaks... Hette han inte Ranger? Eller var det innan Trähatt? oj oj oj en miss av mig jag menade ranger, man jag satt och tänkte på rambo filmerna därför skrev jag fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag brukade också vara med joy kommer ihåg när han gjorde mig till grupp moderator i sin användargrupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Donald-Duck @ 07/06-2004 20:40:18) (Shaq @ 07/06-2004 08:56:32) fuskarna.NU ska det vara! oj sorry... var du medlem där också draghon? ja hon var medlem jag var också där medlem det var tider det :) den mesta som jag kom ihåg var kakarott shadow 0013 zyper Nej de var jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tror jag kommer ihåg den gamla addressen: www.fuskarna.nu/forum man skulle skriva diskutera.fuskarna.nu innan tror jag! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Fuskarna var bäst sen kommer de här och sist kommer de förra fuska.se, de va inte särkilt kul, de va där de va allt de där me guld mynt och silver mynt, som bara var krångligt. ja va typ bara inne NGC forumet på Fuskarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det e synd att han stack.. han var en bra mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.