Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (j0hn @ 11/06-2004 21:40:52) Har hört att man kan simma i sa..är det sant? Ja, det ska man kunna. Kolla denna sidan om du vill veta mer. http://www.level7.nu/texter/read.php?id=40930 det ska bli coolt att äta, men lite svårt att hålla reda på det! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (Silver Star @ 11/06-2004 12:58:34) (Donald Duck @ 10/06-2004 22:54:12) (Silver Star @ 07/06-2004 14:30:17) Förra länken jag skrev ner, där står det, inlägget som du klagade på, där står länken. men på den sidan du skrev står ju att det inte blir öar utan öken och skog bland städerna! <_< Plus att den första GTA kom till PC <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (Silver Star @ 11/06-2004 20:25:15) Precis, och några skogar och öknar, samt berget kommer vara påhittade... därför tar dem upp det så att vi vet det, allt annat kommer troligtvis vara som det är nu i verkligheten, finns säkert många detaljer som jag tog upp tidigare som kommer vara helt emot verkligheten oxå, men men ... men du sa ju att städerna ska va på öar! :angry: :angry: <_< Jag TRODDE väl det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (PatrikDenStore @ 12/06-2004 14:05:50) (Silver Star @ 11/06-2004 20:25:15) Precis, och några skogar och öknar, samt berget kommer vara påhittade... därför tar dem upp det så att vi vet det, allt annat kommer troligtvis vara som det är nu i verkligheten, finns säkert många detaljer som jag tog upp tidigare som kommer vara helt emot verkligheten oxå, men men ... men du sa ju att städerna ska va på öar! :angry: :angry: <_< Jag TRODDE väl det .. varför trodde du när du hade addresen till den hemsidan var det stod att det ska bli öken/skog mellan städerna? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Men SNÄLLA, människa, kan du ta och ge dig lr e det ngt fel på dig?!! Jag har ju ffs erkänt att jag hade fel OCH SÅ fortsätter du, det finns faktiskt en viss gräns när d gäller vissa saker ... Det har varit öar på alla andra GTA- spel, så då var jag rätt säker på att det skulle vara det igen. Det där e inte heller den riktiga GTA hemsidan så allt behöver faktiskt INTE stämma på den .. Redigerat 12 Juni 2004 av PatrikDenStore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 ok!ok! <_< men det ska bli bättre med skog/öken än pm det skulle va samma gammla öar tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Varför skriver folk så ofta att cycklen kommer vara häftig? va e de för coolt me att cyckla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 :D :D :D skönt .. :D .. med cycklar o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jo det komemr till pc typ 2005 våren lr nå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Varför skriver folk så ofta att cycklen kommer vara häftig? va e de för coolt me att cyckla? det ska visst bli roligt med cykel! :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.