ronny Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 hur får man gs bollen snäla kan nån säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag har hör massor snack om GS-bollar.Jag tror man får den med hjälp av Mystery Gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 gs-bollen går bara få på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) Det går att få Eon mail på Crystal, med mystery gift, och då ska mn gå till en tjej. Efter det så ska man gå till Kurt, den där apricorn-ball-maker, så gör han det man fick av tjejen till en GS boll. Sen går man in i Ilex Forest, till det där fågelbordet, och snackar med den. Då säger den om man vill sätta in GS-bollen, om man väljer ja kommer en Celebi nedflygande. Men detta funkar bara på Japanska versionen, där finns även ett jättestort poké-center istället för det lilla i goldenrod city. (Jag har spelat den japanska versionen, så jag vill inte höra att det är falskt!) Redigerat 9 Juni 2004 av FireFly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det går att få Eon mail på Crystal, med mystery gift, och då ska mn gå till en tjej. Efter det så ska man gå till Kurt, den där apricorn-ball-maker, så gör han det man fick av tjejen till en GS boll. Sen går man in i Ilex Forest, till det där fågelbordet, och snackar med den. Då säger den om man vill sätta in GS-bollen, om man väljer ja kommer en Celebi nedflygande. Men detta funkar bara på Japanska versionen, där finns även ett jättestort poké-center istället för det lilla i goldenrod city. (Jag har spelat den japanska versionen, så jag vill inte höra att det är falskt!) det går säkert på den japanska versionen men inte på vanliga som dem flesta har. man får endast en revive om man lämnar eon mail till tjejen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jo, tyvärr... Men det kan vara bra att tillägga att denna "tjejen" finns i den stora marten i Goldenrod City, på understa våningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg