Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag är släkt med Peter Forsberg Ni kom på mig :P ! Men min klasskompis är släkt med Johan Arneneng i Djurgården. Det är SANT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag e släkt med en som har varit på bolibompa xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag vet int vem jag e släkt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Chaos @ 07/06-2004 16:31:15) Jag är släkt med Peter Forsberg Ni kom på mig :P ! Men min klasskompis är släkt med Johan Arneneng i Djurgården. Det är SANT! vem bryr sig om en djurgårds spelare... min nära släkt e jätteliten, men resten e hur stor som helst, finns i GBG, v-ås, borås, finland, ryssland m.m. vem vet jag kanske har en kändis i släkten som jag inte vet om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Xade @ 07/06-2004 22:02:31) (Chaos @ 07/06-2004 16:31:15) Jag är släkt med Peter Forsberg Ni kom på mig :P ! Men min klasskompis är släkt med Johan Arneneng i Djurgården. Det är SANT! vem bryr sig om en djurgårds spelare... min nära släkt e jätteliten, men resten e hur stor som helst, finns i GBG, v-ås, borås, finland, ryssland m.m. vem vet jag kanske har en kändis i släkten som jag inte vet om... jag gör det!!... jag har iaf släktingar i Finland,Tyskland och en i Thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det e rätt vanligtr att ha skläkt i finland, jag känner massa med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vet inte har aldrig släktforskat men det finns väl någon känd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 är nån släkt med saku koivu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag vet inte ens vem det är så, men det finns ju en chans... 1 av 1000000 ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag vet inte ens vem det är så, men det finns ju en chans... 1 av 1000000 ungefär... saku koivu är en världskänd finsk spelare i nhl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jaha, jag e nog inte släkt med han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 nej,troligtvis inte :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.