Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 men eftersom forumet heter POÄNG borde man ju åtminståne få poäng där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 men eftersom forumet heter POÄNG borde man ju åtminståne få poäng där! Nej, det är så det inte borde vara. Poängforumet är ju typ som att sälja avatar och sånt. Man får ju poäng om ens avatar är snyggast enligt den som har startat ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tror att Jag har löst hans problem! han har ju nåt på minus poäng, så det kan nog dröja inann han får på + sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tror att Jag har löst hans problem! han har ju nåt på minus poäng, så det kan nog dröja inann han får på + sidan Man får poäng för ett inlägg hur som helst bara man inte är i Poäng-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tror att Jag har löst hans problem! han har ju nåt på minus poäng, så det kan nog dröja inann han får på + sidan smart, det stämmer nog, men hur kan man hamna på minus??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Xade @ 08/06-2004 13:57:26) Jag tror att Jag har löst hans problem! han har ju nåt på minus poäng, så det kan nog dröja inann han får på + sidan smart, det stämmer nog, men hur kan man hamna på minus??? Om man försöker stjäla från någon annan, men misslyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 han har redan dragit från sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Vad pratar du om? Vem har dragit från sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Zego ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.