Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Samus aran
Skrivet

Jag har kommit till andra värld men vet inte vart jag ska nu.

I den där gruvan så är det några lådor i vägen för mig att fortsätta men hur får man bort dom? och hur ger man saker till sina andra gubbar i karavanen?

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tutankoopa
Skrivet

Slå på en vagn med ditt vapen så flyger den på lådorna..

Det går inte tror jag.. Men isofall vet jag inte hur man gör..

Det går man ska slå på vagnen !!
Gäst Samus aran
Skrivet

men det står i instruktions boken att man ska kunna ge saker till dom andra i karavanen...

Vad är det för specielt med den där black knight? jag har möt honom en gång där han höll på att slås mot en osynlig fiende... Hur många världar finns det? jag har varit i 5 st av dom..

Gäst Samus aran
Skrivet

Aså, nu är jag i den där öknen men vad ska jag göra där? det ända som ser lite konstigt ut är ett ställe med en liten hyda. och han säger att det är nåt specielt med det stället. och vad ska man göra på vulkan ön?

Skrivet

Åhhh.... Det blir mycket att skriva..... För att få unknown så måste du kasta olika spells på olika saker..... Här är en lista:

Object 1. Så fort du går in på banan så går du norr..... När du ser tre stora stenar så är du nästan framme..... Fortsätt att gå norr tills du ser två kaktusar.... Kasta thunder på den stora kaktusen så kommer det något konstigt ljud....

Object 2. Finns på högra sidan av banan i nordvästra delen av banan.... När du har hittat ett tält så ska du kasta Gravity på den så att det kommer ett sånt ljud igen......

Object 3. När du är färdig med tältet så går du söder från tältet.... Du ska hålla på att gå tills du kommer till en konstig sten.... När du står vid den så går det att trycka på B som gör att du tittar upp mot den stenen.... Kasta Fire på stenen så kommer du att hör a det ljudet igen.....

Object 4. Du vet dem där stenarna som du gick förbi när du skulle gå till kaktusarna?.... Du ska gå tillbaka till dem.... När du har hittat dit så ska du kasta Blizzard på dem.... Fast du ska kasta magin på dem i ordning.... Först så kastar du blizzard på den minsta stenen, sen den mellersta och till sist dden största stenen.... Och då kommer du höra det där ljudet igen....

Object 5. Nu när du har gjort det där med stenarna så ska du gå söder därifrån.... Gå söder tills du hittar en ovanlig blomma.... Den ska du kasta Holy på och då kommer det fram en såndöär sak som man ändrar element med....

GRATTIS!.... Du har fått unknown elementet!.... Som gör att du kan ta dig igenom vilken miasma stream somhelst!.... Nu kan du gå till sista bossen om du vill....

Om du har några frågor så är det bara att fråga på....

Det där var mycket att skriva och det var väldigt jobbigt....

Gäst Samus aran
Skrivet (redigerat)

Aså, vart ska jag nu? jag har kommit till år 6 men vet inte vart jag ska, dom säger st jag ska till mag mell som är äver ån men jag kan inte komma dit :(

Båtten är ju i det där andra stället... och var är öken bossen?

Redigerat av Samus aran
  • Skapa ny...