Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Öken bossen är i öknen.....:P.... Du måste gå in i kvicksanden som finns lite överallt.... Och båten.... Den brukar finnas där hela tiden för mig.... Är det inte då att vattnet har försvunnit?.....
Gäst Samus aran Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 jo det är det, men det har jag fixat nu. sen så undrar jag var man kan hitta eller köpa "aincent potion" och "Orachilum" nån stans?. Hur kommer man in till bossen i Raben Te Ra?. På det där stället Mag Mell, vad är det för ställe? jag har varit där men då sover bara dom där stora färgglada djuren. Och sista frågan finns det nån blacksmith i Mag Mell? Hoppas nån svarar snabbt
Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Nej det finns en blacksmith i mag mell.... Om det är den staden jag tänker på... Raben te Ra? Vilken bana var det nu igen?... Säg hur banan ser ut så kan jag nog hjälpa dig......
Gäst Samus aran Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 Raben Te Ra är den där banan som är som en förfallen "aztec" stad. Hur väcker man dom där stora färgglada djuren i Mag Mell? Var kan man hitta eller köpa "Orachlium" och aincent potion nånstans?
pollenallergi Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 Man måste hitta dem som artefacts efter ngn boss
Gäst Samus aran Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 ok, hur kommer man vidare i den där tempel banan Raben Te Ra, jag har kommit dit där det är som två såna där glober man ska kasta fire och ice över men hur får man igång dom? jag har slagit på dom så att dom försvinner men dom kommer tillbaks så himmla snabbt :( finns det nåt enkelt sätt att göra?
pollenallergi Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 Det har jag oxå fastnat på =P.. så jag vet inte.. men jag spelar inte det längre.. för segt.. ingen story =P
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 Öhmmm.... Om jag tror att det är där du är så kan du nog inte komma in där.... Man måste köra minst två player för att komma in där.... Och det finns en till sak på den banan som det 'r till för att klara när man kör två player men.... Det gick ändå.... Du ska iaf inte in dit.... Leta efter en annan väg...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 Det finns ingen anan väg... Iförsej så finns det en väg men där måste man ha en nyckel oc den hittar jag inte... Hur aktiverar man dom där golv plattorna? och vad ska majn göra på dom fyra golvplattorna som är bredvid varan? (vad ska man använda på becha golvplattor?
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 För att aktivera golvplattorna: Först ska du göra så att en såndär fiende vaknar som kastar magi... När han är vaken så ska du stå på plattan och låta han kasta en magi på dig... När du står på en platta som lyser rött så ska han kasta fire på dig.... Och då aktiveras den... Och om den lyser vitt så ska han kasta blizzard på dig...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) va, blizzard var väl ljus blå? och hur aktiverar man alla 4 på en gång? Redigerat 14 Juni 2004 av Samus aran
Rekommendera inlägg