Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

va, blizzard var väl ljus blå? och hur aktiverar man alla 4 på en gång?

Den kanske var ljusblå då.... Hmmm.... Man behöver inte aktivera alla på en gång.... Du kan ju göra det en efter en.......
  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Samus aran
Skrivet

men villket element ska man använda på dom?

Gäst Samus aran
Skrivet

på dom becha golvplattorna, det är fyra stycken bredvid va5ran och det finns inget sånt där skelet där...

Skrivet

Öhmmm.... Då vet jag inte.... kan du inte lura dit någon då`?.... Jagg kom in dit genom att dem kasta magier på mif iaf.... Vänta lie så ska jag kolla på gamefaqs........

Skrivet (redigerat)

Det här hittade jag på gamefaqs....

Now go north,east, and south, then up the stairs to find four more switches and another Skeleton Mage. This Mage is able to cast all three types of magic.

Take damage from all the spells while standing on the switches, and when you have taken proper damage for each switch the door will open.

Jag tror att det är där du är som det står om.... Är du bra på engelska?... Eller ska jag försöka berätta på svenska?.....

http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/fi...hronicles_f.txt .... En länk till sidan....

Redigerat av Link64
Gäst Samus aran
Skrivet

amen DAAAAA... jag blir tokig på det där templet, den där grejen funka inte heller... kan inte du gå dit och kolla vad det är PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ

Skrivet

Jag behöver inte kolla för jag vet..... Ok....

Det är fyra knappar där.... Eller hur?.... Varje knapp lyser olika: (ljus)blå- Blizzard, Röd- Fire och lila- thunder.... Vid dem knapparna så finns det en fiende som kastar alla dem tre olika magierna.... Och då ska du ställa dig på en knapp t.ex den röda.... Och då ska du stå kvar på den och göra så att han kastar fire på dig... Och då blir den aktiverad... Sen så gör du så med alla knapparna.... Och då öppnas dörren....

Gäst Samus aran
Skrivet

du måste tänka på några andra knappar, dom jag är vid är alla i sama färg nämligen bech... men om man går neråt sen så är det en röd och en blå platta men dom har jag öppnat.

• Skapa ny...