Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 du ska till stock pot inn och sen in i det första rummet på övervåningen... det var låst innan-- du ska dit klockan typ 3 eller 4 på morgonen så är hon där... jag brukar vara där runt 2 och vänta... minns aldrig när dem kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Hur i hela friden tar man kål på den där Garo Master i Stone Temple? Jag har provat massor med gånger nu men inte ens fått in en enda träff på honom. Sen undrar jag också när och var man får Light Arrow i Stone Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 när du dödat Garo master får du dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Då ska man iallafall inte måsta ha dem för att klara Garo Master då. Ska man skjuta honom med Ice Arrow då? Jag har försökt men han är aldrig stilla länge nog för att man ska hinna träffa honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darikai Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 spela song of time baklänges...sen är det bara att vinna...du måste försöka komma på magikrukor för att hålla kvar din hej !! jag behöver hjälp med hur man får sista nyckeln i stone tower temple alltså den efter bossnyckeln svara gärna så fort du kan .. hej då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 efter att du dödat Gomez och fått bossnycklen ska du tillbaka till rummet med de där hängande stenspikarna på taket. från dörren där du kom från ska du flyga åt vänster. Där hittar du nyckeln i en kista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Finns det nåt knep för att ta sig fram till kistan i skattkiste-spelet i Clocktown? Har läst att man ska gå dit som Goron Link men hur gör man sen? Är det bara att rulla och hoppas på att man hittar fram eller är det nåt speciellt man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Finns det nåt knep för att ta sig fram till kistan i skattkiste-spelet i Clocktown? Har läst att man ska gå dit som Goron Link men hur gör man sen? Är det bara att rulla och hoppas på att man hittar fram eller är det nåt speciellt man ska göra? Du ska bara försöka hinna fram till kistan innan tiden gått ut (rulla inte). Det kanske verkar omöjligt, men det är det inte. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Ja det verkar faktiskt helt omöjligt. Det tycks komma upp väggar vart man än går, ska man gå på nåt visst sätt för att "lura" väggarna att inte hinna upp eller finns det en klar väg genom alltihop som man bara måste hitta? Varför ska man förresten vara Goron Link när man gör det, får man nåt annat än hjärtbiten i skattkistan annars eller går det inte att komma fram om man är vanliga Link? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 det är väl billigare som Goron link, eller så är det ett speciellt pris man får när man klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Kanske Bunny Hood kan vara till snabb hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 hmm..den använde faktiskt jag...det hjälpte ganska mycket faktiskt...det gäller bara att gissa rätt väg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg