Dream Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jaja men tillbaka till ämnen hur många vapen är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ingen aning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 mer än i vc iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det måste vara mer vapen än i VC.Hoppas det typ finns M16 och typ....Saxar! ^^ och sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) kanske finns det kratta! :lol: Redigerat 12 Juni 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Sorry silver star:/ Jag råkade trycka på ändra skriva mitt svar i ditt inlägg. :/ Poäng för de är på väg. Iaf, vad jag tänkte skriva var: Istället för att välja specifika "vapen" att plocka upp, hade jag hellre sett att man kunde ta vad man ville och slå ner folk med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 man kanske kan ta en sten och slå nån med kanska origenelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Sorry silver star:/ Jag råkade trycka på ändra skriva mitt svar i ditt inlägg. :/ Poäng för de är på väg. Iaf, vad jag tänkte skriva var: Istället för att välja specifika "vapen" att plocka upp, hade jag hellre sett att man kunde ta vad man ville och slå ner folk med. men varifrån skulle man få dem vapnen?men det va en bra idé! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 sten kan man får på marken en kratta finns nog nånstans i en trädgård Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 kanske man kan skydda sig genom att hålla en person framför sig som blir träffad av polisens skott! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (Silver Star @ 12/06-2004 14:29:13) Sorry silver star:/ Jag råkade trycka på ändra skriva mitt svar i ditt inlägg. :/ Poäng för de är på väg. Iaf, vad jag tänkte skriva var: Istället för att välja specifika "vapen" att plocka upp, hade jag hellre sett att man kunde ta vad man ville och slå ner folk med. men varifrån skulle man få dem vapnen?men det va en bra idé! Överallt? Allt som är hårt nog att ha ihjäl *HOST* folk med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag tror knappast att man kan ta typ allt man hittar... men en spade skulle vara troligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg