Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha
Ner Med Lunarstorm!
jag kan säga rakt ut att jag har en lunar -_-
använder den för att sncka med min kompisar
NER MED LUNAR!!!En dum sida som bara lurar folk den är tillochmed farlig tack vare den sidan har två tjejer dött(ingen anning hur,var,när)
Japp,lunar är tråkigt
Lunar suger det är skit så man spyr om nån änvänder lunarstorm så bestämmer att ska träffas i verkliheten så blir den personen mördad LunsarStorm Suger R*****
jag snackar bara med personer jag känner
USH!! LunarStorm är en dum sida lurar folk GHA!!!
Dom som har gort sidan kommer säkert från MARS!*Flinar*
Jag tycker msn är bättre.
ner med Lunar vi har redan
www.playahead.com B)
Jag har aldrig velat vara med på lunar!
vi hár redan fuska.se
fuska.se är bästa sidanvi hár redan fuska.se
Har två blivit mördade thx vare Lunarstorm? Hoppas dom fick betala mkt för dte, en har blivit grovt mobbad så jag i tidning
Ner med lunar!.... Jag hatar den sidan!..... Skitsida!...
och varför måste man igentligen ge personnummer ? :angry:
PA och Lunar är riktigt booring.. Vill man säga ngt kan man prata i telefon lr på msn.. lr varför inte i verkligheten?
meh... då är de ju bara att sluta gå in :PHar två blivit mördade thx vare Lunarstorm? Hoppas dom fick betala mkt för dte, en har blivit grovt mobbad så jag i tidning
men ja hatar också lunar!!
Anledningen till att lunar har tjänster man betalar för är för att sidan kräver enormt mycket. Det är inte gratis att driva det. Därmed behövs pengar.
holler med det är en sk*t sajtFinns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha
Jag tycker att det är en bra sajt, men jag har hört lite här och där att någon skickar snuskiga erbjudanden.