Hoppa till innehåll

Ner Med Lunarstorm!


stabil
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha

holler med det är en sk*t sajt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha

jag håller med dig till 1000000% lunar e det värsta larvet som finns!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

PA och Lunar är riktigt booring.. Vill man säga ngt kan man prata i telefon lr på msn.. lr varför inte i verkligheten?

PA är inte dåligt

 

det är en av den största sajten i Sverige

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...