jag håller med dig till 1000000% lunar e det värsta larvet som finns!Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha
Ner Med Lunarstorm!
det är typiskt "lunar aktigt" att skrivva *flinar* eller *ler* m,m, :lol:USH!! LunarStorm är en dum sida lurar folk GHA!!!
Dom som har gort sidan kommer säkert från MARS!*Flinar*
ja fast 15kr för att ha nått som heter pro!?Anledningen till att lunar har tjänster man betalar för är för att sidan kräver enormt mycket. Det är inte gratis att driva det. Därmed behövs pengar.
och 15 kr för att lägga in en bild på sig själv!?
PA är inte dåligtPA och Lunar är riktigt booring.. Vill man säga ngt kan man prata i telefon lr på msn.. lr varför inte i verkligheten?
det är en av den största sajten i Sverige
vet du hur stor lunar e då :P ?(Donald-Duck @ 08/06-2004 10:11:11)PA och Lunar är riktigt booring.. Vill man säga ngt kan man prata i telefon lr på msn.. lr varför inte i verkligheten?
PA är inte dåligt
det är en av den största sajten i Sverige
fast lunar e skit och jag har det för jag tycker det e lätt..
NER med lunar!!!
Ner med fjortis-storm
kostar det pengar att bli medlemm där????Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha
nej men specal saker kostar
som vad då?nej men specal saker kostar
Typ bilder i pressen och grejer...
Själv har jag en användare på Lunar men tycker inte så spec om den sidan. Håller mer till denna sida som är faktiskt 100% bättre än lunar. Man har iallafall något att göra på denna sida.
Alla i min klass förutom jag har en lunar. Jag har aldrig gillat sånt som lunarstorm och msn. :)
Nu är ni bara fåniga...
Jag har lunar, men jag har inte blivit av med några pengar.
Och så vitt jag vet har jag inte blivit mördad heller.
Hehe jedi gamer... Jag tycker bara att det är larvigt att sitta och skriva i varandras gästböcker när man kan snacka i telefon lr i verkligheten =P
Tycker du ja!
Men det kostar mer att ringa utomlands eller hur..
lunar är rena s*iten....enligt mig....och det gäller blip också....usch :angry: ...men msn....det är lätt det bästa....
Silence, du är ju lite halv (hel) mysko..
jag kollade i din profil så står det:msn: <unknown>..
Msn är är 1000 gånger bättre än lunar
Håller med dig Yoshi^