Gäst NightShade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) Nån som vet när den kommer ut på bio? Jag har set en Spider-Man 2 Trailer, f*n trailern va ju as grym!Så filmen e nog också bra :lol: Redigerat 8 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 såg du trailern på internet isåfall kan du lägga en länk då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) http://www.sf.se/clayton/index?page=frameset&city=SE Fast jag såg en trailer när jag va på bio sist också, den va mycket bättre har jag för mig = /]http://www.sf.se/clayton/index?page=frameset&city=SE[/url] fast jag såg en annan Spider-Man 2 trailer när jag va på bio sist ,den va mycket bättre har jag för mig = / Redigerat 8 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 den verkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 när jag praoade i ebgames så hämta dem reklamer om filmer och spel så kom reklamen för spider-man2 det stog att den kommer 2 Juli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 den värkar bra!1:an va ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) Oj 2 juli säger du? Ja då ska man ju se den. Skurken i filmen är skit grym! EDIT: Nej jag såg att den kommer den 7 Juli fast det kanske är annorlunda på andra biografer! Redigerat 8 Juni 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jaha då vet jag att den filmen är ett måste 1:an är ju bra men den här verkar mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 skulle gärna se en trailer om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 gå in på sf.se och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Skurken i filmen är skit grym! You mean Doctor Octopus! Fast han är skittöntig i serietidningarna. Det konstiga e att octopus inte är tysk i fiolmen, det är han ju i serierna. Jaja, hoppas bara filmen gör att Spider-man tidningen kommer sälja bättre i sverige.här kan man se trailern i rätt stor bild i quicktime format http://www.apple.com/trailers/sony_picture...-man_2/trailer/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Var faktiskt ett riktigt spider man f*n när jag var mindre.. Men är inte så nöjd med första filmen.. -.-.. Den andra kanske blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.