Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Oj 2 juli säger du? Ja då ska man ju se den. Skurken i filmen är skit grym! EDIT: Nej jag såg att den kommer den 7 Juli fast det kanske är annorlunda på andra biografer! oj jag tyckte 7 an liknade som en 2:a a den kommer 7 juli såg det idag i bio när jag kolla på harry potter och fången från azkaban såg reklam värsta grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (NightShade @ 09/06-2004 20:52:59) (Silver Star @ 09/06-2004 18:16:07) Jag ska lätt se denn asså! den värkar så j*vla grym! Det roliga e också att det är han DR. Oucto...nånting <_< istället för green Goblin , för green goblin tyckte jag va ganska tråkig :huh: tycker att han e rolig! Rolig är han! :D Men han va inte den rätta skurken för filmen tycker jag... jo det tycker jag! men det skulle vara bra om det finns flera skurkar som i serierna! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 synd att dom frigort sig så mycket från storyn serierna, men men, den blir säkert bra ändå, och trean med förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag tycker när man såg i reklamen då tyckte jag filmen var lite cool på nåt sätt B) hoppas det är 11 års gräns så jag kan gå in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 synd att dom frigort sig så mycket från storyn serierna, men men, den blir säkert bra ändå, och trean med förmodligen det gör inget tycker jag! ;) filmerna blev ju bra ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jo fast jag hade hellre sett "tekniska" nätskjutare på peters arm än muterade nätskjutare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jo fast jag hade hellre sett "tekniska" nätskjutare på peters arm än muterade nätskjutare varför det? jag tycker tvärtom att de muterade närskjutarna är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 men peter e ju vetenskapsman eller hur, och det är ju han som upfann nätskjutarna, det är därför jag gillar dom bättre. plus att dom sert coola ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 han sa nånting jag är inte spiderman längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) han sa nånting jag är inte spiderman längreHan orkar väll inte med livet som "Hero" längre men jag kan lova dig att han kommer ta tillbaka livet som "Hero" ;] Redigerat 12 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (NightShade @ 12/06-2004 10:32:50) han sa nånting jag är inte spiderman längre Han orkar väll inte med livet som "Hero" längre men jag kan lova dig att han kommer ta tillbaka livet som "Hero" ;] ja på reklamen ser man igen att han tar på sig dräkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 den verka vara ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.