Hoppa till innehåll

Kateon Mask

Rekommendera inlägg

Gäst Tutankoopa
Skrivet

Jag vill ha Kateon Mask den där gula som Kafei har på sig hur får man den

Skrivet

ge anju kafeis brev,sen skicka tillbaka anjus brev till kafei till en brevlåda..gå in i kafeis hus under den andra dan och prata med snuben som finns där...han ger dig den...funkar det inte på andra dan ska du gå dit den tredje dan..

Skrivet

Jag har just gjort den grejen så jag kan berätta: Dag 1 klockan 14.00 går du till Stock pot inn och pratar med Anju, först vanligt och sen med Kafei´s mask på dig. Ni bestämmer då möte senare på kvällen. Då får du ett brev som du ska posta i en brevlåda.

Dag 2 klockan 14.00 går du till Laundry pool och väntar på att brevbäraren kommer med brevet till Kafei, då smiter du in genom hans dörr och pratar med honom. Du får en grej som du ska ge till Anju.

Dag 3 klockan 13.00 går du tillbaka till Kafei och där träffar du istället mannen från Curiosity shop och du får då Keatons mask. Vill du fortsätta uppdraget så är det bara att följa instruktionerna sen, så kan du få Postmans hat också:

Du har nånstans efter vägen fått ett expressbrev till Kafeis mamma, dag 3 klockan 18.00 ska du ta det till Postkontoret och sen följa efter den sävliga brevbäraren när han levererar det till Milkbar. När han kommer ut igen så pratar du med honom och då får du Postmans hat.

Det är en fortsättning också som leder till att man får Couples mask men så långt har inte jag hunnit...kan inte komma till Ikana canyon än.

Skrivet

Jag har läst om man har fierce dity´s mask.... Och där står det att man kan transformera sig till Link som vuxen med hjälp av ett mega super duper svärd..... Är det sant att han blir stor då?......

Skrivet (redigerat)

Japp han blir Oni Link med superduper bra svärd han är grym!Det är därför jag heter Fierce Diety här.Kolla min Avatar det är Oni Link.

Redigerat av Fierce Diety
Skrivet

Japp han blir Oni Link med superduper bra svärd han är grym!Det är därför jag heter Fierce Diety här.Kolla min Avatar det är Oni Link.

han är äckligt bra...
  • Skapa ny...