Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag har läst i en gammal nintendo tidning att det skollue komma ett zelda spel som heter tetras tracker, men sen har jag hört att den finns med i four swords adventure.. vilket e sant?? och vad ska man med TT till?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Har också hört de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 FSA är tre spel medans TT verkar va ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Vad jag har hört så kommer inte tetras trackers till europa...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Det kommer till eu det är jag ganska säker på ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Men jag är nästan 100 på att det inte kommer.... Jag har köpt en engelsk speltidinig och i den står det en recension om Four swords adventures.... Och i den recensionn står det att tetras trackers inte kommer med i europa versionen av spelet... Så den kommer bara att finnas på japanska versionen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ähh... dt är bara att köpa en freeloader och ett importerat spel från usa... =P.. men jag tänker nog inte köpa iaf.. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Öhmmm..... Jag tror inte att tetras trackers kommer på usa versionen heller.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 tetras tracker kommer väll december 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 jag har hört många nya Zeldanamn dyka upp men inte Tetras Tracker. Har någon information om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Sök på http://www.webhallen.com på Tetras tracker´s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag sökte men hittade inget.... Det kommer inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg