Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 äfter att ha förstört katapulten hur får jag med charla och ottis eller vad dom nu hette jag har ett singjerat kontrackt men dom tar inte imot det. vad ska jag göra Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Du hittade kontraktet på bordet va? Ta kontraktet på byrån istället och låt Elanie signera det! Gå sedan till Otis och Carla! Citera
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2004 det är det jag gort men dom vill han något som dom kallar "desk" vill dom ha en skolbänk :huh: Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Du ska ta kontraktet på den höga byrålådan! INTE det som ligger på bordet där Elaine skriver något!! Citera
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2004 ja, jag läste inte noga först, ok. hur slår man den där gubben i fäkning på lättaste sätt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.