Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 e det värt att köpa the sims på pc när man har båda delarna på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Nej, det tycker jag inte. Köp ett annat spel istället! T.e.x Battlefield 1942... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 BF1942 köpte jag i dag.Det är kul,fast det är svårt att köra flygplan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gondie Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 nej det är inte värt det...enligt mig då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vilket annat spel ska jag köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Köp FIFA/NHL 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Köp FIFA/NHL 2004 i såna fall skulle jag köpa fifa, men jag gillar det hellre på ps2! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 The Sims är dåligt på Konsoll så köp Sims till PC. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Köp No one lives forever 2 det e as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 The Sims är dåligt på Konsoll så köp Sims till PC. :) jag har ju redan the sims på konsoll och tycker att det e roligt! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nej,köp det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nej,köp det inte kan du ngt annat bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.