Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Är dem häre spelen bra?.... Jag ska som sagt köpa ett xbox och då tror jag att jag ska köpa ett xbox paket med dem här tre spelen: Halo, Top Spin och Project Gotham Racing 2...... Halo vet jag att det är megabra..... Men hur ät top spin och PGR2? Är dem bra?.
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Dom två spelen rockar! Jag har köpte ett Xbox med dom spelen och jag ångrar mig inte! PGR2 har nog den bästa grafiken i ett bilspel man kan få tag på, förutom Rallisportschallenge2. Och topspin är också askul. Halo är utset till ett av världens bästa spel. Är det övertygande nog?
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Ja.... Det låter bra.... Då ska jag köpa det xbox paketet med dem spelen.... Är top spin kul även om man inte tycker om tennis?....
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Ja, du lär gilla tennis efter du spelat det!
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Det låter bra!.... Då ska jag köpa det paketet!.... Tack!....
Rekommendera inlägg