mrhej Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 hej! kan förklara om man måste klara pokemon ligan för att gå till cellado + var får man ss ticket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Man får S.S Ticket av prof.Elm när man klarat Pokemonligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag tror du menar på pokemon Röd/Blå/Gul, eller? Och cellado ska väl vara Cleadon city? För att klara ligan måste du komma till Cleadon iaf... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 man får s.s ticket av prof.elm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det var ju det jag sa Kurrini :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det var ju det jag sa Kurrini :angry: just det!!!! kurrini :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Man får S.S Ticket av prof.Elm när man klarat Pokemonligan. hur lägger man in bilder när man pratar som du har en boss på super mario!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ja vi snakar om det istället :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg