!danneboy! Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 hur tycker NI att skolan ska vara.. ska den vara full med lektioner eller kanske med t ex. bowling eller nått annat. :huh: skriv vad ni tycker och om ni har något om Zelda time så får ni skriva det me :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 den ska va stängd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jaså det tycker du men om den inte kan vara stängd då hur skulle den vara då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 den skulle bara va en sorts lektion gymnastik, och kanske lite rast då och då. man skule aldrig börja före 10:00 och aldrig sluta efter 12:00. dt e min önske skola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 den skulle bara va en sorts lektion gymnastik, och kanske lite rast då och då. man skule aldrig börja före 10:00 och aldrig sluta efter 12:00. dt e min önske skola. det låter bra, jag håller med... 10.00-10.30 gympa 10.30-11.00 lunch 11.00-11.30 rast 11.30-12 musik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 va snackar ni om kan nån förklara vad skola e? det låter lustigt hahahha jag går på dagis :lol: fet vuxen jag e jag börjar få tjejer nu de ni!!!! en heter emma och e 3 år hon dagisets sexbomb YEHHEEE!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 hur tycker NI att skolan ska vara.. ska den vara full med lektioner eller kanske med t ex. bowling eller nått annat. :huh: skriv vad ni tycker och om ni har något om Zelda time så får ni skriva det me :lol: Jag tycker att en skola ska vara lugn, men inte allt för lugn, för då blir det ju nästan tråkigt. Därför att det är kul när det händer saker också. För övrigt tycker jag att elever inte ska snusa och röka. Och så ska man korta ner vissa dagar med 2 timmar. Att sluta klockan 2 är okej. Men klockan fyra börjar bli jobbigt. :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 10.00=börja 10.00-10.30=göra vad man vill 10.30-11.00=engelska 11.00-13.00=lunch+rast 13.00=slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Skolan sku vara en data-ställe där man få surfa fritt på nätet och komunen betalar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 skolan ska ha sån lektion som man vill ha och om lärarna e elaka så kan man straffa dem! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jepp man borde få straffa lärarna när dom varit oschyssta en lärare sa till min kompis=håll käften din ungj*vel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Mycket idrott ska det va.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg