Guggo Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag sitter jätte fast på banan Death row när man ska rädda lance,, jag har provat allt, snabba bilar,stora bilar ,tanks ,helikoptrar, ntill fots. ALLT!!! men jag klarar det inte, är de nån som har en bra teknik... SNÄLLA :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag sitter jätte fast på banan Death row när man ska rädda lance,, jag har provat allt, snabba bilar,stora bilar ,tanks ,helikoptrar, ntill fots. ALLT!!! men jag klarar det inte, är de nån som har en bra teknik... SNÄLLA :blink: du ska mycke ammo och mycke sköld, sen ska du ta dig dit med en helikopter.du landar på taket där lance e och skjuter ner alla gubbar, sen landar du med helikptern på marken och sjkuter dem sista gubbarna och räddar lance!sen om du har kvar helikoptern så kan du sticka men annars får du ta soppbilen för det kommer 4 bilar efter dig när du kommer ut ur sopptippen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Det är bara att köra in med en bil och köra över gubbarna, när bilen vbrinner är det bara att hoppa ur och skjuta dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Det är bara att köra in med en bil och köra över gubbarna, när bilen vbrinner är det bara att hoppa ur och skjuta dom. det går ju inte för dem e för många! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ja det har du rätt i men man kan använda brandbilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 TA SKUDD SÅ ATT BARA NÅGRA KAN SKJUTA PÅ DIG. DET ÄR BÄST ATT HA EN COLT( en sån där kraftig pistol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ja,den där western pistolen då kan då ta en efter en med ett skott! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det går inte med pansarvagnen för den e för stor och för långsam! :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Billytim Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag körde som en idiot mot dom med en bil och körde över några. Sen gömmde jag mig och sköt ner dom som var kvar och tog den andra bilen och körde som en galning till sjukhuset. Så var min resa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 hehe jag körde med motor cykel och jag klarade det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 hehe jag körde med motor cykel och jag klarade det!! hur klarade du det???? det besta sättet e helikopter! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Tekken Master Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Man ska ha mycket ammo och shield. Jag åkte dit med en PCG 600 och sköt ner dom första gubbarna med M4 och dom sista som kommer efter lyftkranen med mac10.Sen när alla bilarna kom tog jag dom med Bazooka direct då jag såg att dom kom. Sen är det bara att köra till sjukhuset utan problem. Det tycker jag är det lättaste sättet.Kanske,kanske inte... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg