Hoppa till innehåll

Hjälp Gta

Guggo

Rekommendera inlägg

Jag sitter jätte fast på banan Death row när man ska rädda lance,, jag har provat allt, snabba bilar,stora bilar ,tanks ,helikoptrar, ntill fots. ALLT!!! men jag klarar det inte, är de nån som har en bra teknik... SNÄLLA :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Jag sitter jätte fast på banan Death row när man ska rädda lance,, jag har provat allt, snabba bilar,stora bilar ,tanks ,helikoptrar, ntill fots. ALLT!!! men jag klarar det inte, är de nån som har en bra teknik... SNÄLLA :blink:

du ska mycke ammo och mycke sköld, sen ska du ta dig dit med en helikopter.du landar på taket där lance e och skjuter ner alla gubbar, sen landar du med helikptern på marken och sjkuter dem sista gubbarna och räddar lance!sen om du har kvar helikoptern så kan du sticka men annars får du ta soppbilen för det kommer 4 bilar efter dig när du kommer ut ur sopptippen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Det är bara att köra in med en bil och köra över gubbarna, när bilen vbrinner är det bara att hoppa ur och skjuta dom.

det går ju inte för dem e för många! <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

hehe jag körde med motor cykel och jag klarade det!!

hur klarade du det????

det besta sättet e helikopter! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska ha mycket ammo och shield.

Jag åkte dit med en PCG 600 och sköt ner dom första gubbarna med M4 och dom sista som kommer efter lyftkranen med mac10.Sen när alla bilarna kom tog jag dom med Bazooka direct då jag såg att dom kom.

Sen är det bara att köra till sjukhuset utan problem.

Det tycker jag är det lättaste sättet.Kanske,kanske inte... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...