Bandyfluff Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 hur kommer man in till the fountian bakom the king of Zoras??? och hur får man mer pengar??? får det bara till 99rupees.... och en fisk kostar typ 300rupees.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Större plånbok får man genom att samla golden skulltulas och gå tll skulltulahuset i Kakariko village och prata med pojkarna där. Men inte ska du köpa en fisk för 300 rupees när du kan fånga en alldeles gratis i en tomflaska, t.ex i vattnet i Zoras domain ungefär där vid affären. Man ska gå till Lake hylia och dyka ner i vattnet, där nånstans finns en flaska med ett brev, det ska man visa för King Zora. Men först måste du få silver scale så att du kan dyka djupare, det får du om du spelar dykarspelet med Zoran som står däruppe där king zora är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jaha!...tack så mkt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 :medieval: vad gör man exakt inne i jabu jabu´s mage?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 :medieval: vad gör man exakt inne i jabu jabu´s mage?... När Ruto har hoppat ner i ett hål, ska du följa efter. När du kommit ner lyfter du upp henne och går in genom dörren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jaha..sen då??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 ingen som kan va lite vänlig och hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) jaha..sen då???????Jamen, du får väl titta dig omkring lite och se vad som finns därinne! Måste du ha beskrivning till en hel grotta för att klara den? Lite kan du väl komma på själv? ;) Redigerat 17 Juni 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 vadå titta omkring?`vad ska ja hitta? förutom en grej i taket? jag har ju inte ens en karta så jag vet inte vart jag är!!! man får ju ändå inte ut prinsessan ur han gap... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 verkligen elit spelare ser man... (ironisk) du får ju testa själv lite, dessutom bryter du mot § 1.10 man får inte skriva 2 inlägg irad!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Ta upp ruto och knalla up där du hitta henne först gå in i dörren som är längst bort gå igenom gången åt höger i något rum finns bumerangen och nör du har fått den ska du gå igenom rummen som finns där men du kan bara gå in i dom rummen som inte har en slemmig elig sak framför sig den kan du ta bort med att bara kasta bumerangen på en röd slemmig sak i ett annat rum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 bra guide, men jag tror nog inte det räcker... Bandyfluff, fråga 0014 om en guide han har ju ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg