Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag e i level 9, och har kommit en bit, men det e en kille jag inte kan döra, ett flygande öga med massa småisar runt sig, hur dödar man den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 http://www.zelda.com/universe/walkthrough_z1.html#11 Här är en guide, står något säkert om det du undrar över. Kanske missat nått vapen man behöver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 var det dig jag gav den där sidan för ett tag sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ok, tack för hjälpen, hopaps det funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag vet Vegeto, bra länk. Xade: Har du klarat det du behövde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 ja, nu har jag det, jag klarade hela spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 grattis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg