Gäst max99 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 nä det e ett sånt film stjärna hus... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 för att kuna låsa upp platser och saker ska man klara olika "mål", där man bor! jaa, asså det fattar jag. men hur kommer man till de gymmet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ja men du kan bara komma dit om du har låst upp dt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ok.. :rolleyes: men det står typ: ta reda på vad som händer på armstrakts gym vad/vem ska man göra/fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jaha... om dt står så har du ju låst upp platsen och då ska du fråga någon eller jag vet inte! :unsure: jag har inte kommit dit än... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jaha :) för man kan inte åka dit. aja shit same.. men jag bara undrar , duvet när man bor på studio 8, då ska man ju ordna en fest.. man måste ju typ köpa ett dansgolv, men man får ett dansgolv om man har en party. hru gör man? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 man kan ju inte köpa ett dansgolv?! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 jo det kan man... men vem skulle man snacka med och var bor han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 dt visste jag inte att man kan köpa dansgolv! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Okej, men man ska bara göra ett superparty på studio åtta, och som säger hela tiden "hurru, det är dags att ha ett party, fixa prylar så kör vi" typ. och ibland säger dom "skaru inte skafffa ett dansgolv?" . jag fattar intehur man ska fixa d :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 hur hittar man familjen Spökhs stulna "fern"??? :o vad är "fern"? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg