Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 kan man spela golf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nej! men van kan köra golf bil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Och slå ner människor med dina golfklubbor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 det vet jag!men synd att man inte kan spela golf! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Tja, vill du vara lite omoralisk kan du använda kroppar som golfbollar. De kommer inte flyga nån vart. Men det är väl det närmaste du kan komma golv i Vice city? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Tja, vill du vara lite omoralisk kan du använda kroppar som golfbollar. De kommer inte flyga nån vart. Men det är väl det närmaste du kan komma golv i Vice city? det brukar jag göra! :lol: men det skulle ha vart bra om man skulle kunna spela golf och känna pengar! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 öähh om du vill spela golf så kan du väll köpa ett golfspel istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 öähh om du vill spela golf så kan du väll köpa ett golfspel istället? öhhh...vad snackar du om???? jag snackar ju om vc! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 man skulle såga av huvet och spela golf med det! ganska köttigt men ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 man skulle såga av huvet och spela golf med det! ganska köttigt men ändå! det e ju som när man dödar gubbarna och slår på dem med gubbarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jo men jag menade att man slår så att huvet flyger av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 oj oj oj ni är rena kötta killar man ska använda hjärnan som golf boll och kroppen som kubber ahahahha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg