Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 älskar golf bilarna hehe lite töntiga åker med dem i flygplatsen hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 rosa e ju coolast=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 visst finns de koder även te ps2 på vc lr hur? i alla fall, koden getthereamazinglyfast på pc e grymt skoj bil...accelrerar som f n och de ser ut som bilarna man kör om står stil =P sånna bilar å panzer (pansarvagn) gillar jag=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 visst finns de koder även te ps2 på vc lr hur? i alla fall, koden getthereamazinglyfast på pc e grymt skoj bil...accelrerar som f n och de ser ut som bilarna man kör om står stil =P sånna bilar å panzer (pansarvagn) gillar jag=) vad e det för bil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 en jeep tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 en jeep tror jag jag menar vad den heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 ja jag förstår jag tror den heter thunder2x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 ja jag förstår jag tror den heter thunder2x jag tror att den e den som man kan få om man klarar uppdragen för sunshine autos, då kan man få en sån stor jeep som heter sand king!as cool bil! B) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 du verkar inte lyssna på mig men jag trodde jaja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 jo, jag lyssnar på dig, men man kan inte få nya sortes bilar genom fusk, så därför trodde jag att Nesse~ menar sand king! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 vet ni hur man får den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 menar du sand king? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg