JGamer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Tja alla habbo-players! Jag tänkte starta en klubb på mitt rum, JGamer rum! Skulle ni vilja vara med på klubben, och i sådanan fall, vad skulle det vara för klubb? Citera
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Tror inte så många stöder det boniga habbo? Så varför? Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) gärna för mig klubben kanske skulle vara för Nintendo-Älskare Redigerat 10 Juni 2004 av Donald Duck Citera
JGamer Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2004 gärna för mig klubben kanske skulle vara för Nintendo-Älskare Ja!!! Det var en bra ide, Donald Duck! ;) Smart! Klubben är för alla nintendo-älskare. Citera
JGamer Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2004 OK, OK, det är en SPEL-klubb helt enkelt då! Den har startat nu och heter Spel-Klubben! Skulle vara bra ifall man ville skänka möbler, jag har redan skänkt en soffa! Dock ingen färg på väggarna... Citera
JGamer Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2004 OK. Alla som vill vara med i klubben kommer till rummet "Spel-Klubb!" NU! Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 det borde heta Nintendo-Klubb Citera
JGamer Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) det borde heta Nintendo-KlubbOK,OK, det är en NINTENDO -klubb, inget annat! Så här är det: klubben är till för att vi ska ha kul, och ibland kanske kan vi ha nått party. Jag är "boss" i klubben, och Ali-W (en av mina kompisar) och Z-ero (Donald Duck) är "vice-boss"ar, dvs "boss"ar när jag inte är inloggad där. Oss ska man ha lite mer reskekt för. För att man ska få rättigheter, måste man donna en sak som vi kan ha i klubben, t ex en stol eller soffa. Vill man ha lösenordet till mit rum måste man donna en sak till, inte till klubben utan till mig. Dom som är med nu är: NINTENDO-001:JGamer, NINTENDO-002:Ali-W, NINTENDO-003:Z-ero, NINTENDO-004:janolof, NINTENDO-005:OGamer. NINTENDO-006:(Grozzer) NINTENDO-007:(Spawn) NINTENDO-008:(Vector) OBS! det är så dom heter i habbo, inte här i forum.fuska! Om det är nån till som vill bli med också, skriv det i det här så PM:ar jag vad som krävs för att vara med av det som inte står här. Redigerat 17 Juni 2004 av JGamer Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.