Snookis Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 vad händer om man byter över missigno till pokemon silver?
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 vad händer om man byter över missigno till pokemon silver? du måste fuska själv och få honom i silver fast missigno är en virus pokemon den förstörde min gameboy color och min pokemon gul den hackar när man har det.den ger virus till spelet och gameboy jag säger det här sätt inte in nån av dina spel som har missigno i gameboy player till gamecube om du har därför då kan den sprida virus till din gamecube
Thunder Dragon Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 eftersom de inte fungerar att linka över den, så tror jag att du måste ha pokemon stadium 2, och lägga in den på en stadium-box, för att sedan koppla in silver spelet, och ladda ner pokemonen från boxen.
Quakerfrog Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 när aj ahde missingo .. å nr ja startade m ja hade pokemon red då men när aj startade mo ehete det pokemon ingo haha ;D ;)
Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Okej när jag hade mötte misingo så runnade jag för man får ju mycket mer items!!t.e.x maste balls!
Rekommendera inlägg