F.B.K Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 tycker ni de är bra och vilken är den bästa låten själv tycker jag runaway äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag gillar numb och in the end! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 m de är bra det är lite synd att jag bara har en skiva med de: hybrid theory men jag ska köpa meteora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har ingen av deras skivor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har inga skivor men jag gillar Linkin Park...fast jag måste erskäna att jag har tröttnat på dom rätt mycket nu i det sista...Men annars tycker jag mest om "Numb, From the Inside och In The End :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 mm.. de flesta av deras låtar är bra det är bara så synd att de har så några låtar på skivorna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har inga skivor men jag gillar Linkin Park...fast jag måste erskäna att jag har tröttnat på dom rätt mycket nu i det sista...Men annars tycker jag mest om "Numb, From the Inside och In The End :D From the inside är ganska så tråkig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 numb e bra! på websidorna.com finns de en som e galen i linkin park Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 in the end är skitbra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 har aldrig hört det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Det var väl med in the end som de slog igenom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Det var väl med in the end som de slog igenom? Det tror jag... Jag gillar mest deras två senaste låtar,from the inside och breaking the habit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.