Karata Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Favoeiten är In The End bra. Crawling och Breaking the habit är också bramen alla är bra egentligen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag tycker inte om linkin park så mycket.... Ozzy och metallica är så mycket bättre!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Ozzy suger men metallica är GRYMMA! Faint är bäst med Linkin park! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag tycker inte om linkin park så mycket.... Ozzy och metallica är så mycket bättre!... Vad har detta med Linkin Park och göra!?:angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Easier to run tycker jag är bäst, för den påminner om mig... Sen är Hit the floor och Numb också rätt bra. Äger bara Meteora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 aahh...... Easier to run är också väldigt bra, men som ja skrev innan alla är bra :P (fast inte lika bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Alla låtar är bra men dom bästa är: Figure 09,Forgotten,By myself,paper cut och a place for my head. :D LINKIN PARK ÄR : :kung: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Har nån sett Breaking the hapit videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Har nån sett Breaking the hapit videon? Japp.Jag tycker att det är lite anime-stuk på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 skit band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Breaking the habbit är bra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.