Wind fox Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 WindWaker2 kommer att komma! Har ni inte läst senaste? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 DEM ÄNDA SOM KOMMER ÄR FOUR SWORDS ADVENTURE MINISH CAP!! men minish cap kommer till gba, så det ska du inte skriva om här! Nej!.... Det nya zelda som inte har en undertitel är jag iaf 100% säker på att den kommer.... Dem visade den på E3..... Också är jag säker på minish cap..... Och four swords adventures.... Men TWW2 och tetras trackers är jag säker på att dem inte kommer ut.... Nintendo har iaf inte sagt nått om dem spelen vad jag har hört.... Då skullr väll dem prata om dem spelen på E3 eller..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Varför säger ni mörk-ful zelda. Och WW2 är uppföljare till WW, men heter ej WW2. ingen fattar det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Varför säger ni mörk-ful zelda. Och WW2 är uppföljare till WW, men heter ej WW2. ingen fattar det <_< Jag säger iaf inte mörk ful zelda..... Det är ju skitsnyggt!.... WW2 är uppföljare till WW men heter ej WW2???..... Vad heter det då?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag kallar den Mörk Ful Zelda för den inte har ettt namn än. WW2 kommer, TT... hmm det är nästan som Navi trackers fasst det utspelars sig på en ö och det är Tetra som guidar en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag kallar den Mörk Ful Zelda för den inte har ettt namn än. WW2 kommer, TT... hmm det är nästan som Navi trackers fasst det utspelars sig på en ö och det är Tetra som guidar en. Tetras tracker är nästan som navis trackers??????..... Hallå.... Det finns ju inget navis trackers..... Har du nån länk som bevisar det då.....Och har du en länk från en sida som man verkligen kan lita på?.... Där det står att det ska komma ut ett WW2.....?.... Självaste NINTENDO har iaf inte sagt nåt om det på E3.... Och jag tror att dem skulle nämna det att det ska komma ut ett TWW2!!!!..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 I ettt inlägg längre upp ser du sidan. Och TT var visst NT bara bytt namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ja... Jag såg den sidan men jag tror inte på dem.... Hmm.... Jagtror inte iaf att det ska komma ett WW2..... Då skulle dem ju ha sagt det på E3.... Eller hur?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Nej för dom som skulle säga det bajsa på sig och fick gå och byta kläder så han hann inte!! Kanske för att det inte ska komma ut förens nästa år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Nej för dom som skulle säga det bajsa på sig och fick gå och byta kläder så han hann inte!! Kanske för att det inte ska komma ut förens nästa år. Säkert..... Det kommer säkert inte.... Det andra nya zelda ska ju inte komma ut förräns nästa år.... Så då borde dem ju inte pratat nåt om det för att det kommer nästa år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Men datumet är ju 2XXX så det kan komma näata år hundrade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Hmmm.... Jättekul..... Och då tror du på att dem på den sidan vet om det när inte ens nintendo har sagt nåt om det?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg