Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har alla masker nu även den masken som gör link vuxen med ett super svärd som skjuter laser blixtar. Man kan döda sista bossen med ca 3-5 slag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Nej... Jag har inte alla masker än.... Var det coolt med den masken?.... Är det värt att skaffa alla maskerna?.... Redigerat 10 Juni 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ja det är det. det kan jag låva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 hur är det nu...måste man ha alla maskerna för att kunna få den där fierce Diety mask eller vad den heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Man dödar inte bossen så snabbt du, den har ju fem steg, varav den tar kanske minst 5slag per steg, dvs minst 30slag på bossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 hur är det nu...måste man ha alla maskerna för att kunna få den där fierce Diety mask eller vad den heter? japp, det måste man.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Man dödar inte bossen så snabbt du, den har ju fem steg, varav den tar kanske minst 5slag per steg, dvs minst 30slag på bossen. Då är jag snabbare än dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag har alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Man dödar inte bossen så snabbt du, den har ju fem steg, varav den tar kanske minst 5slag per steg, dvs minst 30slag på bossen. Bossen har tre stadier, inte fem. Men även om den hade fem stadier, så skulle det bara bli 25 träffar. 5 gånger 5 = 25. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 den där masken är så cool. synd att man bara kan avvända den i boss rum.den är kraftig! deku bossen dog på..öh minns inte men 2 slag.det är svårt. alla vanliga masker... men jag klarade den sista bossen utan och med fiercy denty mask eller hur den stavas. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Kan man döda dom där ormarna i Stone Tower Temple med Den där masken? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Fierce Diety masken kan man bara använda i bossrum och inte fritt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg