Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall!
Tycker Ni Det E Pinsamt?
Det är kul att prutta, men inte lika kul att svara fel.
Jag tycker detTycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall!
det är klart men det är klart att man ska få prutta det är naturligt
När vi hadde en lektion var det nån som la en riktig BRAKARE!!! :lol:
visste ni vem det va?När vi hadde en lektion var det nån som la en riktig BRAKARE!!! :lol:
Man får inte det i våran klass,nåja,det är strängare ju äldre man ärdet är klart men det är klart att man ska få prutta det är naturligt
det e bra att man inte får göra det!det stinker ju om någon gör det! :angry:(Yoshi^ @ 11/06-2004 19:55:25)det är klart men det är klart att man ska få prutta det är naturligt
Man får inte det i våran klass,nåja,det är strängare ju äldre man är
Det är inte ofta någon i vårat klassrum pruttar!men när nån gör det så skrattar alla! :lol: :lol: :lol:(Silver Star @ 11/06-2004 20:04:28)(Yoshi^ @ 11/06-2004 19:55:25)det är klart men det är klart att man ska få prutta det är naturligt
Man får inte det i våran klass,nåja,det är strängare ju äldre man är
det e bra att man inte får göra det!det stinker ju om någon gör det! :angry:
fast man skrattar igäl säg man kan inte sluta.
När man skrattar åt nån som har fjärtat en riktig fjärt så blir lärarna ganska arga!
Skriv i den s.k. "officiella tråden" för pinsamheter, Olsen. Jr
Yoshi^: Säg till din dumma broder ^^
förut jag rappade så högt klasset som min lärare hade i handen hon tappa den när jag rappa alla skratta jag med :lol:
Lägg av med den där stilen finaly_man...du är inte så tuff du heller...Skriv i den s.k. "officiella tråden" för pinsamheter, Olsen. Jr
Yoshi^: Säg till din dumma broder ^^
Har lagt en brakare en gång , inte så kul..
ja fast om man trycker in rumpan i stolen brakas det mycket.
det e inte pinsamt att svara fel, men att prutta e inte kul att göra inför klassen!Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall!
jag tycker det är pinsamt när man säger fel och dom skrattar
jag fiser inte i skolan det är pinsamt
Att prutta kan vara pinsamt men att svara fel är inte lika illa för det gör många i min klass!Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall!