En i min klass fjärtar hela tiden.
Han kallas "fispåsen"
En i min klass fjärtar hela tiden.
Han kallas "fispåsen"
Jag heter inte Olsen.jr och föresten e jag inte dumm! :angry: :angry:Skriv i den s.k. "officiella tråden" för pinsamheter, Olsen. Jr
Yoshi^: Säg till din dumma broder ^^
fuf*n det hörs jämt under våra lektioner.När vi hadde en lektion var det nån som la en riktig BRAKARE!!! :lol:
Fast det e en i vår klass som säger att det e han nästan hela tiden!
Yoshi e re Martin du vet han som e en bland töntarna?
Nej,det är en annanYoshi e re Martin du vet han som e en bland töntarna?
Okej!De e pinigt när man FjärtaR på en bio själv har jag inte gjort det men jag har hört de!!!
Det hörs väll inte eller?Okej!De e pinigt när man FjärtaR på en bio själv har jag inte gjort det men jag har hört de!!!
på bio e det ju inte så farligt, inte om man e många, då märks det inte vem det är!
Du har rättpå bio e det ju inte så farligt, inte om man e många, då märks det inte vem det är!
det är värre att prutta i klassrummet om det e tyst, för då kan man få reda på vem det var!
Jadet är värre att prutta i klassrummet om det e tyst, för då kan man få reda på vem det var!
men slutta spamma!!!!!!!!!!!!!!!
återgå till ämnet!
jag säger ofta saker som e fel om jag får frågan men ingen bryr sig!
Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel
Det tycker jag väldigt ofta. Man blir helt röd i ansiktet om man svarar fel. Speciellt om man var så självsäker innan. Jag svarar bara på säkerhet.Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel
Det beror på hur svårt talet är också(Jonte The Winner @ 13/06-2004 17:51:08)Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel
Det tycker jag väldigt ofta. Man blir helt röd i ansiktet om man svarar fel. Speciellt om man var så självsäker innan. Jag svarar bara på säkerhet.
Jo, det stämmer ju. Men jag tror inte att någon svarar fel på: tex: 9+2.....eller 1+1(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:26:52)(Jonte The Winner @ 13/06-2004 17:51:08)Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel
Det tycker jag väldigt ofta. Man blir helt röd i ansiktet om man svarar fel. Speciellt om man var så självsäker innan. Jag svarar bara på säkerhet.
Det beror på hur svårt talet är också
Bara om man får hjärnsläpp(Jonte The Winner @ 13/06-2004 18:30:56)(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:26:52)(Jonte The Winner @ 13/06-2004 17:51:08)Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel
Jo, det stämmer ju. Men jag tror inte att någon svarar fel på: tex: 9+2.....eller 1+1
hehe. Hur får man hjärnsläpp? Skratta inte ut mig nu.....(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:39:40)(Jonte The Winner @ 13/06-2004 18:30:56)(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:26:52)(Jonte The Winner @ 13/06-2004 17:51:08)Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel
Jo, det stämmer ju. Men jag tror inte att någon svarar fel på: tex: 9+2.....eller 1+1
Bara om man får hjärnsläpp
Jag vet inte riktigt man bara får det(Jonte The Winner @ 13/06-2004 18:42:16)(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:39:40)(Jonte The Winner @ 13/06-2004 18:30:56)(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:26:52)(Jonte The Winner @ 13/06-2004 17:51:08)Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel
Bara om man får hjärnsläpp
hehe. Hur får man hjärnsläpp? Skratta inte ut mig nu.....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in