💬
Logga in
Fuska.se

Tycker Ni Det E Pinsamt?

92 svar · startad

Pinsamt är det :)

24 Jul 2004

en i min klass fick en grädd bulle i ögat..hehehe :lol:

27 Jul 2004

Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall!

jag me

Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall!

Alltså, det låter som om du menar att när man svarar fel så pruttar alla i skolan. :lol:

För övrigt: att prutta är kul. Men bara om nån hör. :)

(Rumiko @ 27/07-2004 13:29:52)

Alltså, det låter som om du menar att när man svarar fel så pruttar alla i skolan. :lol:

okej,så om du pruttar på tex en date me din kille skulle det vara kul eller pinit då? ;)

Senast ändrad:

vi är 10 killar i klassen och typ 6-7 tjejer (vet inte bryr mig inte). Vi ska kanske få en special klass med bara killr för vi lägger brakar,rapar,skricker,sover och grjor inte ett dug pinsamt iaf :D

Det är bara jävligt kul.

förutom när rektorn som varit FN soldat eller nått jagar 10 killar genom korridorerna och den strängast läraren hack i häl :D

28 Jul 2004
(Slither @ 27/07-2004 14:11:12)

okej,så om du pruttar på tex en date me din kille skulle det vara kul eller pinit då? ;)

Min kille har och jag har varit ihop i fyra år, så han har hört mig prutta tusentals gånger. Det är lika roligt varje gång! :lol:
(Rumiko @ 28/07-2004 17:20:00)
(Slither @ 27/07-2004 14:11:12)

Min kille har och jag har varit ihop i fyra år, så han har hört mig prutta tusentals gånger. Det är lika roligt varje gång! :lol:

hmm prutta 1000ggr på fyra år..inte helt omöjligt :lol:

det är aspinsamt att prutta i klassrummet men att svara fel är inte pinsamt förutom om de är en lätt fråga som man har glömt

att svara fel tycker jag inte är så pnsamt.

men prutta är not annat..

men jag har iaf inte pruttat i klassen(:

16 Aug 2004

hehe...

klassens plugghäst

svarar typ aldrig fel...

eller pruttar

21 Aug 2004

Tänk om man skiter ner sig på en lektion :cry:

Det gör man inte om man inte bara är 4 år eller mindre.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in