Hur kan medlemen Larsson har fyrahundra tusen på banken? Han har bara skrivit 10inlägg.
Ologiskt?
Jag har också tänkt på det... mycket märkligt...
han har väll köpt.
Men han är ju aldrig inne, varför skall man dp sms:a in en massa poäng?
Han har sms:at in poäng, men sen stack han...
Fast innan han stack frågade han vad man kunde göra med dom! :P
Oops, det var inte så smart atv honom.... Tänl vad man kan göra med dom poängen...
Jag fick precis iden av att han kanske hade spelat ihop poängen, men sms:at var korkat, för flera hundra ju?
Eller så kan han ha fått poängen av admin. På det gamla fuska.se fick alla som var moderatorer en massa poäng av admin.
Var Larsson en Mod? på fuskarna isf
Om han har sms:at har han sms:at för 12000
Har för mig att det fanns en annan sådan är tråd och då skrev adimin nåt om att han hade varit mod.
Det borde han ha varit...
Då skrev Admin att han inte har varit mod.Har för mig att det fanns en annan sådan är tråd och då skrev adimin nåt om att han hade varit mod.
Han skrev ju själv i en tråd "Jag har sms:at in en j*vla massa poäng,vad ska man göra med dem"..
Där är beviset ;)
Minns väl fel isåfall
Sidan fungerar inte för mig.
inte för mig heller... men han måste varit rik om man slösar så mycket poäng på sånt... Fasst det är ju bra för fuska...
Men!? Han kan inte ha kört upp 12000:- på fuska.se? man är ju psykiskt dum då.
Den funkade förut.. :S.. men ni kan kolla i hans profil, sen hitta alla inlägg av denna medlem
ok!tack!Den funkade förut.. :S.. men ni kan kolla i hans profil, sen hitta alla inlägg av denna medlem
men det e ju konstigt!jag tror att han har bara sms:at och sen kom han på att det va onödigt så han blev arg och lämnade sidan?