Fruktnystan Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 du ha redan en sån tråd!!!!!!! :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThE_OnE Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 men hur vet man vilka de sex rutorna är? i mitt spel säger snubben bara "need class" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 flyg till Fortree och gå åt vänster, då kommer du till "regnskogen", gå ner en bit och surfa i nån "sjö" där, änvänd super rod och ha TÅLAMOD! man behöver inte gå till nån gubbe i dewford eller mossdeep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 men om man går i i ett hus lite uppe till vänster i dewford så har dom olika saker som är trendiga som kallas trendy phrase.. när den ändras finns feebas på ett annat ställe! och jag vet inte hur ofta den ändras men du gör det inte själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hur gör man då då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 man bara snacka med gubben utanför det där där dom har alla trendy sakerna. sen när man pratar med ska man säga NO. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 man bara snacka med gubben utanför det där där dom har alla trendy sakerna. sen när man pratar med ska man säga NO. :cool: vadå, jag fattar inte? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 nepp de e evigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son-Goten Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag fiskade upp honom men råkade döda honom hehe :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 VET NI VART MAN HITAR REGIICE OCH DOM ANDRA?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) jag upprepar! var finns super rod? Redigerat 22 Juni 2004 av pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Super Rod får du i Mossdeep City i ett av husen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg