finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Min polare fick han efter han hade spelat PKMN Blå i 100timmar, klarat PKMN ligan och haft fullt med pengar och så alla PKMN. Sen annat, ska förklara snart, men mamma ropar för mat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Kan du visa en bild på Mewnine? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Nix? Hur ska man kunna ta ett kort på ett gameboy? jag vet inte hu vanliga mew ser ut så hur ska man beskriva mewnine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag är 100% säker på att Mewnine inte existerar i något spel. Isåfall skulle det stått på andra fusksidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag är 100% säker på att Mewnine inte existerar i något spel. Isåfall skulle det stått på andra fusksidor. stämmer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 http://images.google.se/images?hl=sv&lr=&ie=UTF-8&q=mewnine Enda resultatet vid sökning, och kolla titeln på sidan, Fake Pokes! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 så ser den ut! stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 så ser den ut! stämmer. Det stämmer att Mewnine inte finns, ja. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det är lätt att göra såna där Fake bilder.annars måste det vara en slaxs virus pokemon som missigno Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Bara så ni vet, det e bara lögn! (Jag sökte på google, fick inte en enda träff på vare sig "magumarsi" eller den andra, vad den nu hette! Och Missing-no betyder "Missat nummer" och är en felaktrig pokemon vid nummer 0 som Nintendo glömde ta bort. De hade den som expriment vid om attacker som de skulle mm. Därför kunde den alla attacker, var svag och stark mot allt osv. Det finns bara de vanliga pokemonen på G/S, och Missing-no e den ända fusk-pokemonen som finns! ;) ;) Need to say more? Redigerat 12 Juni 2004 av FireFly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg