Citronkola Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Kan någon hjälpa mig att hitta exp. share Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 i rustboro city :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Citronkola Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Citronkola Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Men asså var i rustboro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 av mr.stone allså presidenten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 nödigt att göra två inlägg om det men jag förklarade det vääääldigt noga i det andra... såhär exakt: när du varigt i Deewford och lämnat brevet till Steven. President Stones son ska du till baka till President Stone och snacka med honom så får du den.. han är som du sa själv längst uppe i Devon Corp. byggnaden.. du får snacka med honom första gången när du får brevet när du har räddat seglarens s.k Pekko eller Peeko kommer inte ihåg vad han kallas men hans Wingull.. när du sen går tillbaka till Devon killen som gav dig en Great Ball i skogen nedaför Rustburo (kommer inte ihåg vad den heter) så kommer ha ta dig till President Stone och du får brevet och en Poké Navigator förkortat Poké Nav i start menyn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Du kan också få den i vinst i lotteriet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 KAN MAN!!!!!!!??????2:a pris?3:e pris??huh? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) inte tredje pris ialla fall... man får bara en pp-up... men på första pris så TROR jag att man får en masterball! ;) Redigerat 16 Juni 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) och exp.share(eller vad det nu heter)får man mycket tidigare i spelet! Altså INTE på lotteriet! :angry: .Jag har vunnit i lotteriet(andra pris)och allt jag fick var en pp up. -_- Redigerat 5 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg