rinosaur Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 der borde finnas nåt sånt, iallafall ungefär! att mann vinner 1000poäng för att man har skrivit veckans bästa inlägg moddarna och admin kan ju kolla runt då och då, och ifall dom ser nåt så kan dom spara den och sen är det några nominerade som har chansen att vinna 1000 poäng! fattar ni??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Lol, finns det inte redan 200 miljarder sätt att få poäng redan? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 joo, men ett vettigt sätt utan spamm är det här ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 de va faktiskt en riktigt bra idè :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 nej det tycker inte jag då kommer det säkert bara bli en massa ny spam och det kommer regna in inlgg som bara är onödiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 nej det tycker inte jag då kommer det säkert bara bli en massa ny spam och det kommer regna in inlgg som bara är onödigaMen om det är onödiga inlägg blir de ju inte nominerade !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 precis, här har vi nån som har fattat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Nej i så fall tycker jag inte att det ska vara 1000! Det är ju riktigt mycket men kanske 500, Det vore bättre och som andra sa skulle det kanske bli mer spamm1 Men i stället kan man ju ha vem som sköt sig bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 bra idé rinosaur mycke tbra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Tycker jag mä vad säjer admin om det för slaget da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag ska någ skriva til ademin om förslaget tyckte att det lät bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Nej i så fall tycker jag inte att det ska vara 1000! Det är ju riktigt mycket men kanske 500, Det vore bättre och som andra sa skulle det kanske bli mer spamm1 Men i stället kan man ju ha vem som sköt sig bäst! Då skulle jag nog blivit nominerad. :D Hehehe..... Jag svär ju aldrig och har ingen varning och jag tycker själv att jag stavar bra. Det var en BRA IDÉ!!!!! Men som Donald Duck Genius sa så är det mycket med 1000 poäng. Om det blir i VECKAN så borde det vara typ 250 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.