Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Först efter att du har fått den andra pärlan så ska du åka till en ö som visas på kartan.... Sen när du har varit där så ska du åka till Windfall.... När du är där så ska du gå till bomb shop.... Men det är stängt så du måste gå en väg runt huset så du kommer bakom det.... Sen så finns det nåt att klättre med upp på taket.... När du är på taket så finns det ett hål där som du ska krypa in i.... När du har gjort det så kommer du få se piraterna.... Då pratar dem om en kod för att komma in i deras skepp.... Man ser tydligt vad koden..... Så antingen försöker du komma ihåg det eller så skriver du ner det på ett papper.... Jag har nämligen inte glömt av det så jag vet inte hur man får reda på lösenordet igen... Men när du är färdig där så ska du gå till båten.... Du ska gå upp på en kulle där det finns en sten... När du är däruppe så kan du hoppa ner på deras skepp.... Efter det så ska du gå till dörren och skriva in lösenordet...... Och då kommer du in.... Då träffar du den lille piraten(glömt namnet).... Och där ska du göra en grej som du har nästan gjort förrut... När du har klarat det så får du bomberna.... Då är det bara att gå ut ur skeppet och gå tillbaka till din lilla båt.... Och sen så är det bara att ändra kurs mot Outset... Din hemö... När du har åkt den långa vägen dit så ska du åka till baksidan av ön.... Där kommer du att åka in i en grej... Och då ska du skjuta bomberna från båten på en bergvägg..... När du gjort sönder den så ska du bara åka in där.... Där inne får du den tredje pärlan..... GRATTIS!....

Ifall jag skrev otydligt så kan du bara fråga.....

• Skapa ny...