zazzi1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Hjälp, hittar inte ingången till tredje palatset och fattar inte hjälpen från kaka. Zazzi1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Du måste dra upp en sten så du kommer till den mörka världen sen ska du använda mirror på lite ljus sand sen är det typ klart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazzi1 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Psyk bryt! Fattar inget. Har jag missat ngt jag måste ta med mig eller?? Lyfte sten, gick in i grottan,kom ut. Klättra hit o dit o speglade. HJÄLP!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Ta dig till Kakariko Village och strax nordöst om byn finns en ingång till en grotta i berget. Det är en skylt vänster om den där det står nåt från kungen och så en stor vit sten i vägen. Lyft den och gå in i grottan. Ta dig genom den, sen letar du dig runt på berget tills du hittar en gammal gubbe. Ta med dig honom så får du snart en spegel av honom. Gå in i grottan efter honom och prata med honom så får du en gratis påfyllning av dina hjärtbehållare. :) Gå ut ur grottan och gå upp strax ovanför den och fortsätt västerut tills du hittar en lååång stege upp. Ta den. Gå sen österut tills du hittar en cirkel av blommor. Lyft stenen i mitten, kliv i portalen så blir du en liten rosa kanin i Dark World. Du kan inte använda vapen, men spegeln funkar. Så gå till den ljusa marken strax väster om dig och ställ dig i den och använd spegeln. Ta hjärtbiten. Hoppa ner (där uppe, inte nere!) och gå österut så har du Heras Tower där! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazzi1 Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Äntligen!!!!!! Det funkade TACK!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vassego. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg