Billytim Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Några som brukar se på Viva La Bam? Själv älskar jag det programet. Det går på MTV kl 22:30. Så vad tycker ni om serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 det är så j*vla bra !!.. Bam är coolast med Raab och Ryan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Min kompis tjatar hela tiden om det programmet. Men dom är faktiskt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Det är f*n as grymt! är det!Jag ser alltid på det! ^^ Har ni sett avsnittet "Dont Feed Phil"? Det är så j*vla ballt!!!!!!!!!!!!:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 det är ju asgrymt men det är ju jackass iallafall en del av dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Det är f*n as grymt! är det!Jag ser alltid på det! ^^ Har ni sett avsnittet "Dont Feed Phil"? Det är så j*vla ballt!!!!!!!!!!!!:D:D:D phil is fat!! :lol: men skyltar överallt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (ps2_boy @ 14/06-2004 11:08:25) Det är f*n as grymt! är det!Jag ser alltid på det! ^^ Har ni sett avsnittet "Dont Feed Phil"? Det är så j*vla ballt!!!!!!!!!!!!:D:D:D phil is fat!! :lol: men skyltar överallt!!! AAAAAA! Det va så Jväla ballt va! :DSpecielt när han försökte gå till resturanger och få mat men dom gav han inte! HAHAHAHAHAHA :D Föresten för typ några veckor sen så va det "Viva La Wild Boy´s Weekend" på MTV då gick det typ "Wild Boy´s" och "Viva La Bam" hela dagarna i en hel vecka! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.