Spawn Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Vad tycker ni jag ska köpa Gameboy Advance eller Gameboy Advance SP?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 det beror på hur mycket pengar du är berädd att lägga.. jag skulle köpa SPom jag hade varigt som du och haft typ 2000 kr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Köp sp!..... Om du har råd.... Annars så skulle jag spara till det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 jag har 1500kr och man kan få Gameboy SP och ett spel för det så har ju råd!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 då tycker jag du ska köpa det om du inte sparar till nått annat som du gärna vill köpa... fördelar med SP är ju att det är mindre och det är inbyggd lampa i skärmen.. och så är det inte så stor risk att man kladdar på skärmen med fingrarna.. för det är ju knappar nedanför skärmen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Tycker SP, jag har ett vanligt gba men vill ha ett sp.. köp dt =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ja... Och den är ju snyggare också.... Så jag skulle iaf köpa en Sp direkt.... Eller.,.... ja... Om man inte skulle skaffa sig en såndär nesliknande moddellen..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 man ska ju ha Nintendo DS när den kommer lätt juuh!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ok då köper jag Gameboy Advance SP istället för Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 du sa inget om game cube.. då e de bättre med GC juuuh!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag har sp och det är bara så bra köp det istället för game cube det kan man bara ha på ett ställe ju :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 köp GC spara pengar till Nintendo Doubble Screen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg